Foto orientativa. A composición pode variar segundo dispoñibilidade.

A canastilla
BebéGadis

Desde Gadis queremos felicitarche cun regalo para ti e para o teu bebé!! Témolo todo preparado!

Entérate de cómo conseguila

Este mes sorteamos 1 Preguiceiro Linkimals e 1 Libro alfabeto Peppa Pig.

Introduce o código que conseguiches nos supermercados Gadis ao facer unha compra de produtos de bebé superior a 6 euros e entrarás automaticamente no sorteo que se celebrará a comezos do mesde maio.

Introducir código

Participa no consultorio e gaña unha mochila-neveira de bebé

Por cada consulta ou comentario que deixes no noso consultorio entrarás automáticamente no sorteo de 8 mochilas-neveiras de bebé. Introduce os teus datos de rexistro e envíanos a túa pregunta.

Participa no consultorio

Últimas consultas

Coidados do Bebé30 Marzo 2021
Detrás de la rodilla a mi bebe le apareció una rojez, con el paso de los dias, esa rojez se ha llegado a convertir en herida, le he aplicado crema que uso para el pañal, pero no mejora ¿De que se trata? ¿como puedo aliviarlo? gracias.
Hola Yolanda Sin ver la lesión es difícil asesorarte, podría ser un eczema que necesita corticoide…o bien una herida sobreinfectada que necesite antibiótico, por lo que es esencial que antes de aplicar un tratamiento consultes con un pediatra que pueda ver las lesiones. Sería contraproducente aplicar una crema no adecuada en uno u otro caso. Un saludo

Consellos expertos

Aquí atoparás artigos de interese cos que aprender sobre os coidados do bebé, dúbidas sobre o embarazo e todo o relacionado cos pequenos da casa.

Todos os consellos